6 månader

Jösses vad tiden bara flyger förbi!
William blir 6 månader idag, stoora killen! :)
Han kan sitta själv, fast de är aningen ostadigt :P
Han kan åla sig fram och kan stå på knä i någon sekund.
Han kan säga Ma-Ma, Pa-Pa, titta & dää
(han har förmodligen inte den blekaste aning om vad något av de betyder,
meen han säger de iaf :P ).
Han äälskar mat & gröt.
Han somnar duktigt (nästan varje kväll) vid sju
men sover fortfarande inte hela nätter.
Han rejsar som en galning i sin gåstol och drar & sliter i allt han ser och kan.
Han blir sur när man tar ifrån honom grejer som Han vill ha men som han inte får ha :P
Han äälskar när mamma och pappa läser böcker, (har förmodligen läst samma böcker 1000 ggr,
då jag nu kan dom utantill) då sitter han så snällt i knät och kollar & lyssnar.
De är tydligen jäätteroligt när mamma säger Ajj Ajj
och han tycker det är superroligt att plaska i vattnet på badhuset :D



Det sistnämnda fick vi bekräftat idag
då vi har haft en riiktig mysstund på badhuset med mamma/mormor och Micke :)
Vi var lite skeptiska först då William inte har varit superförtjust i att bada härhemma
men han äälskade att bada på badhuset.
Han plaskade åh flinade, plaskade och flinade :)
Sen fick han lite lunch och vi fikade sen fick han plaska lite till innan vi åkte hem! :)

Soom jag älskar denhär ungen, de är inte klokt!!


 
 


Nu har Marcus mamma precis varit och hämtat honom
då dom vela ha honom där över natten.
Va ska vi göra då sa jag och Marcus?! haha.
Vi bestämde tillslut att vi ska gå ut och äta med Mamma och Micke,
mysa lite och Ta Det Lugnt! :)


Har ju julpysslat lite nu också (flera dagar sen egentligen) 
och så har det smygit in lite ljusslingor, små granar. lingonris och röda detaljer :D
Loovar att visa de ikväll lr imon när allt är klart,
har inte gjort min ljuskronan som jag tänkt göra än
så ska jag även måla om den ena ljusstaken som vi köpte häromdagen
(den andra är redan målad) :)

Nämen om man ska ta åh inte gör något alls en liten stund då? :P

Hej sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: Farfar

Den översta bilden är mycket bra, den borde ni tävla med ! Skriv gärna vem fotografen är ;))

2009-11-28 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0