Föräldragrupp

Efter en galet stressig morgon slirade jag & William iväg på föräldragrupp.
Lite kackel (från mammor), skrik, skratt & babbel (från småttingar) senare
åkte vi hemåt för att städa upp kaoset från morgonkvisten
& inväntade Angelica & lilla Thyra :)
Dom åkte precis iväg efter att ha tjattrat, fikat smörgås & druckit kaffe,
trevligt trevligt :)

Thyra & William :)



Nästintill det enda jag älskar med hösten är att man kan tända ljus mitt på dagen,
jag älskar ljus, myyyyyys! :P

Så nu ska jag & William mysa lite i soffan med tända ljus
för gissa vad?
Vi har iiiiiinga planer idag! :D


Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Farfar

Hehe William ser precis ut som Marcus när han var i samma ålder, är dem släkt eller :)))

2009-11-05 @ 20:07:55
Postat av: Sofie

haha, ja han är ju en kopia av Marcus :P

2009-11-05 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0