Grattis Marcus

Idag blir Marcus 27 år, ooooh, snart 30 :P haha.
Jag, William, Gordon och Tummelisa väckte honom med sång och frukost på sängen!
Nu försöker jag mig på en egen tårtbotten som står i ugnen,
ska nämligen göra lite av en "specialtårta" hade jag tänkt :P
Vi får väl se hur de går ;)


Igår var jag till Malin och hade syjunta med tjejerna :P
Kacklades så jävulsk!
Ni vet, när alla vill få en syl i vädret
volymen höjs till det dubbla och man nästan pratar i mun på varandra :P haha
Det var ruggigt trevligt och Malin bjöd även på Nybakad sockerkaka, de tackar vi för :D



Nu ska jag kolla till tårtbottnen :)
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Lenica

Hejsan!

Nu har min fråga ingenting med inlägget att göra...

men... hur får man egna kategorier? Jag fattar inte hur man gör?

Det vore jätte snällt om du kunde hjälpa mig :)

Kram!



och just ja... Grattis Marcus =)

2009-11-15 @ 19:46:42
URL: http://lenicaakerlund.blogg.se/
Postat av: syster

hälsa grattis till määärgus! :D

2009-11-15 @ 20:49:48
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0