Inget vettigt

Jösses vad tråkig jag har varit senaste veckorna,
har lixom inte haft något vettigt att komma med, bara tom i huvudet och trött i kroppen.
NU (kanske bara är idag?) känner jag att lite ork börjar krypa fram.
Så förhoppningsvis kommer det att märkas :D

Idag har William fått sprutor, mammas plutt.
Men de gick bra och det ledsna höll inte i sig lika länge som förra gången,
tack och lov!
Har även gjort nya snickerskakor, dom är så perfekta, enkla att göra
och bara att ta fram från frysen om man får besök :D
Malin har även varit här och kacklat & fikat, treeevligt :D


Ska ta tag i att sy kuddfodralen och skynket
till nedervåningen ikväll också tänkte jag
men nu är William lite gnällig så ska pussa på honom lite.
Får nog sätta igång med att sy när lillkillen har somnat :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej



inte roligt med sprutorna, fredrik får hålla i och jag går ut när våra fått sina sprutor.. vi tänkte komma förbi nån dag vi.. hur jobbar mackan då?



kramar

2009-11-03 @ 19:38:59
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: blondstar

ja, dom är så goda att dom tar slut innan nån kmmer på besök! jag gjorde nån dag efter du la ut receptet förut.. och sen har jag nallat 1/dag typ o tänkt att det gör ju inget.. men helt plötsligt va dom slut så jag gjorde nya i söndags ;D

2009-11-03 @ 19:42:14
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Angelica

f jobbar dagtid så innan 13 blir ju värre men nästa vecka kanske då.. jag kan ju iof komma själv nån dag! så kommer vi alla senare.. kram

2009-11-03 @ 20:26:36
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

första gjorde jag utan men senast så hade jag i lite kokos men tror inte jag kände nå skillnad:P sen har jag ljus choklad för jag gillar inte mörk:P men du.. tar du 1 liter flingor och sen krossar eller en liter färdigkrossade?

2009-11-04 @ 09:54:12
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag känner nog ingen skillnad.. kanske att de va godare uatn, men de va första gången jag gjorde o hade inte ätit så många innan så då kanske de va att de av så gott.. nu äter jag nästan varje dag så då känns de inte lika längre :P ok. första gången tog jag 1 liter och krossade, men nu krossade jag så de blev 1 liter och då blev de lite för "okladdigt" och svårt att få ut på plåt.. men de blebv bra i frysen sen :D

2009-11-04 @ 12:12:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

förretsen, jag kan påminna att de är mammagrupp imorgon :)

2009-11-04 @ 12:13:07
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0