Julklapphandel

Idag har vi varit iväg åh julklappshandlat och Faktiskt haft jättemysigt :)
Såå skönt, nu kan vi bocka av 7 st på julklappslistan!
Är några vi ska köpa någon julklapp till till och även någon vi inte handlat något allt till än.
MEN jag brukar ju aalltid vara ute i sista sekund
så de va superskönt att få handla i lugn och ro,
slippa stresshandla :)
Vi lunchade även lite och tog sedan en kaffe på Ikea :)


Vi ska snart åka åh storhandla, tänk att jag faktiskt längtar till de :P haha.
Ska ju handla hem pepparkakor, julmust, glögg, saffran, julskinka
åh sånt mys nu ;P


Ikväll ska jag fortsätta med mitt julpyssel som jag påbörjade igår,
har en massa kul att göra :)
Visar resultaten när de är klart :D


Kommentarer
Postat av: Nikita

hej , GRATTIS du har vunnit 500kr hos myfirstroom!!

var vänlig mejla mig på [email protected]

jag kmr ej åt din mejladress i min blogg.

2009-11-25 @ 20:41:26
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0