Löördag

Idag mina vänner kommer bli en fullspäckad men förhoppningsvis fabulous day :D
Vi ska snart bege oss ner på stan för att uträtta några ärenden.
Sen ska vi hämta upp Fia & Chrisse för att sedan bege oss på loppis/auktion :D
Efter de bär de av till Hofors för att lämna William & Gordon hos Marcus föräldrar
som gärna vela ha honom en natt till.
Så då ska vi passa på att gå på bandy och efter de gå ut och äta mat, myyyys! :D
Det kommer alltså bli min första natt/morgon som jag kan sova hela natten
och sen sova tills jag vaknar för att sedan ligga åh dra mig lite :D iiiiihii!!
De känns som att de behövs nu, få sova ut lite så att man blir människa igen :P


Jaa, får se om jag hinner upd nå sen då.
Nu ska jag packa Williams skötväska :)

Ha en toppenlördag!!


Kommentarer
Postat av: malin

Var fia med oxå? Missade henne i så fall ja :D

2009-11-07 @ 19:27:58
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Linda

Skorna har jag hittat på Nelly för 99:- =)

2009-11-07 @ 21:30:23
URL: http://lindableckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0