Tradera

Godmorgon!
William vaknade o6.3o, pigg & redo för en ny dag :P
Jag var också (tro det lr ej) relativt pigg och utvilad då jag somnade före 23.oo igår!
De inträffar aaaaldrig annars :P

Satt förövigt fram & tillbaka hela dagen och la in massa sånt jag inte använt på lääänge
på tradera igår, för första gången, vi får väl se om jag blir av med något :)


Idag ska jag och William bege oss mot Järbo
för att umgås och luncha med Hanna och Elliot :)
Mot kvällskvisten ska jag sen till mamma och hjälpa henne lite :)


Hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va heter du på trader?

2009-11-17 @ 08:51:55
Postat av: Sofie

Choklad__ hehe :P

2009-11-17 @ 09:03:34
Postat av: Anonym

Man kan sälja allt på tradera, jag har sålt massor sen kan man även hitta massa kul :)

2009-11-18 @ 00:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0