Äntligen

Äntligen sover lillplutten :)
Han vela inte alls somna idag,
han brukar få sista maten i sängen och somna vid dom sista klunkarna :P
Men matschemat blev annorlunda idag så då ska han hålla ut in i det sista,
envis som han är, undra vart han har fått de ifrån?! ;P

Morgonmys igår :)


Jaa, jag sitter här, snokar runt och småkikar på The Guru på 6:an.
Marcus har åkt iväg för att kika på fotbollen,
måste erkänna att det inte intresserar mig det minsta
så tack & lov kollar han på den någon annanstans :P
Så jag ska snart poppa mig lite popcorn
& kika lite på Desperate housewives, min favoritserie, iiiih! :D

William satt förresten i gåstol för första gången idag :D
Vi fick en som min faster fått av pappa, hehe :)
Jag tror faktiskt att han gillar den, sköööönt att han förhoppningsvis kan roa sig lite själv,
de är lixom inget som duger åt lilla herrn för tillfället.
Han vill Inte ligga, han försöker bryta sig ur babysittern
för de lutar för mkt bakåt & hoppgungan är bara rolig en liten stund.
Så han vill HELST att man har han ståendes i knät hela tiden :P
Så håller tummarna för gåstolen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0