Borta hela dagen

Nu har vi varit hemma i 2 timmar ungefär,
har varit borta sen ett idag :)

Vi har somsagt varit i Hofors hela dagen,
mest bara myst med farmor & farfar :)
William fick supersöta haklappar, tofflor OCH Badbyxor, herrejösses! ;D
Och jag/vi har fått en skrivare med scanner som dom inte använde,
iihiiiii, JIPPI!!!! :D



Checka in badbyxorna, haha, sååå små också :P
Nu måste vi ju definitivt åka åh bada någon dag som vi har pratat om :D

William med gammelmorfar idag (pappas morfar :P )



William ligger och halvsover i sängen senare än vanligt & håller ut in i de sista,
har varit och vänt på honom från mage till rygg ca 15 ggr redan :P
Men nuu jäklar är det nära, tröttheten lyckas snart ta över :P
Om den inte redan gjort de, har varit tyst ett tag nu! :)


Marcus ska väl snart bege sig till work
 & jag ska väl pyssla med något skulle jag tro :P



Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

nja jag fatta inte riktigt :P haha men hur har du gjort dom då? sett du har båda varianter, antingen dom man rullar eller "viker" ner :P hitta du nån bra beskrivning nånstans eller är du duktig o kan utan :)

2009-10-13 @ 23:22:07
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: erica

Kanske vi kan bada tillsammans. Kan juh hänga på oss någon gång. Nelly älskar att bada! :P

2009-10-13 @ 23:23:37
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0