BVC

Hallihallå!

Idag har jag & William varit på mamma/föräldragrupp.
Det var faktiskt kul, nog för att jag höll på att svimma
när man var tvungen att  presentera sig och sedan berätta sin förlossningshistoria!!
Jag har liiiiite svårt för såntdär, de är lixom på gränsen att jag kokar över
& nästintill svettas floder men, aa, de gick OK :P haha.

Snart kommer Marcus mamma & Marcus mormor för lite fika,
dom hade vägarna förbi då dom har varit på sjukhuset :)
Såååå frågan är om jag ska bryta mitt ´inte äta gotta i veckornalöfte´,
de är ju trots allt bara idag ;P


Sen blir de ju till att olja golv, jippi!! :D
Ooooch seeen, måla ett lr två till lager på skänken som jag började måla igår :)


Nu får vi besök! :)
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0