Dop

Idag ska vi på Nellys dop, vårat/mitt tredje dop på några månader :P
Alltid lika svårt att köpa doppresent, tycker att de mesta från guldfynd är så tråkigt
& de som jag ev skulle kunna tänka mig köpa köper garanterat någon mormor lr farmor :P
Jaja, de blir nog bra dedär :)



Jahapp!
William har INTE INTE INTE varit rolig inatt!
Jag var upp vid två första gången, sen vaknade han strax efter fyra,
klev upp 5 ggr på 1 timme, sista gången vaknade Marcus,
så även han fick gå upp 5 ggr.
Sen somnade han TILLSLUT strax före sex och vaknade vid o8.oo!
Nu har jag pallrat mig upp för ca 1 timme sen då han låg och skrekpratade i sängen,
väldigt uttråkad!
Han har fått lite banangröt och nu racear han omkring i gåstolen :)
Väntar på att han ska slockna så jag får sova lite till :P

Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0