Fredagsmys

Joomen HEJ! :)
Här hemma fredagsmyser vi framför Idol,
mätta fortfarande efter att ha knölat i oss något "så lyxigt" som 
kycklingfilé, strips, bea & vitlöksbröd för någon timme sen, smaaskens! :P
Vi har ju chips & dip som vill bli uppätna, men de får vänta ett tag ;P

Happ, har flängt omkring hela dagen igår & hela dagen idag känns det som,
har hunnit med både de ena åh tredje tycker ja :)
Målat lite & fixat lite i Williams rum :)

Köpte ju denhär gamla väskan på second hand förra helgen för 25 kr,
när min mamma fick syn på den utbrast hon:
Men vaaad ska du med en gamal 50/60-tals väska till?!
Men titta! Den funkar ju toookbra till förvaring,
nu står den i Williams rum med hans leksaker i
och där tycker jag att den gör sig alldeless utmärkt :D (dåliga kort dock)

Såå, har jag fått upp mina/Williams älskade alfabetsbilder,
löööööv them!! ;)




Visar dom målade prylarna imon vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0