Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen, flängt omkring överallt känns det som
(som vanligt typ :P ).
Har blandannat varit hem till pappsen åh hälsat på,
vad mer jag gjort får ni veta sen ;)


Sitter utslagen i soffan och glottar lite,
Marcus har redan bäddat ner sig, han jobbar FM imon så han behöver sova lite.
Ska joina honom snart tänkte jag :)


Har inga bilder lr nått idag,
MEN därimot har jag knåpat ihop "en ritning" på hur jag gick till väga
när jag sydde mina hissgardiner som jag tänkte dela med mig av! :) 
Har fått lite frågor om dom så tänkte visa er hur jag gjorde,
om ni förstår något av min "fina ritning" :P



Yeahyeah, sov så gott nudå :)
Byyyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0