GRATTIS

Halv fem i morse kom Bella (faster) & Ferdi´s lillprins till världen!
Han vägde 3348 g & var 50 cm lång.
Jätte grattis, är så glad för eran skull :)

Vi/jag ska åka och hälsa på imon så man får se den lille,
fortfarande namnlösa killen :)


Jaa, för övrigt så har Våran dubbelt så stora kille vaknat 1000000 ggr inatt,
varje gång utav att han som alltid vänder sig i sömnen.
Såå, jag får snällt traska in & vända tillbaka honom varenda gång!
Undra jag när detta kommer sluta,
när han inser att han kan lägga ner huvudet och sova på mage
LR att han helt enkelt slutar att vända på sig!
Lilla knäppjök :P


Idag ska vi åka till Hofors för en visit hos Marcus föräldrar.
Ska även hälsa på hos hans mormor & hans morfar,
alltså Williams gammelmormor & gammelmorfar,
för visst blir de så? lr? :P haha.



Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag måla lite,
blev ju inge måla igår heeller, fastnade vid datorn ;P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: evenpeven

måla vitt :) haha! hoppas allt är bra. kram

2009-10-13 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0