hösttrött

Usch, jag blir så ruggigt trött när hösten kommer! :/

Idag ska vi till Hanna och hälsa på, jag, William & G :)
Trevligt, lite lunch och tjatter.
Efter de tänkte jag åka till jobbet åh säga hej en sväng innan vi far hemåt :)


I förrgår somnade William på mage för första gången efter många om & men.
Tänkte att NU, NU kommer hem nog sova hela natten, men icke!
Han vaknade som vanligt kl o2.oo, o4.oo & sen vid o6.oo för mat :P
Men igår när jag & Marcus skulle titta till honom innan vi gick och la oss, som vanligt,
låg han på mage som en lite boll med huvudet i hörnet av sängen och sov
(han låg på rygg när han somnade).
Vi stog och beundrade honom en lång stund
& jag fick sådär ont i hjärtat av all kärlek då han var så söt när han låg där,
han växer så fort lillkillen!
Han sov sig även förbi o2.oo och vaknade första gången vid o5.oo,
de är ett framsteg ;)


Ska försöka upd lite bättre idag,
har haft lite pyssel för mig senaste dagarna som jag kanske kan visa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0