boooring

Tjoflöjt!
Riktigt tråkig & dålig upd igår och idag, I know :/
Har varit såå trött & lilleman har varit aningen bråkig
så har lixom inte fått så mkt gjort, bara lodat omkring mest :P
Ska iaf lägga upp lite bilder på Williams rum imon tänke jag :)

Idag kom Hanna & Elliot på besök somsagt, trevlans.
Vi åt lite mat, hon sydde in lite kläder & vi tjattrade på, som vanligt :)
Marcus gick även vilse i skogen. haha, stackarn!!
Han skulle ut och leta svamp, hurtig som han har varit idag,
sen ringde han och hade inte den blekaste vart han var.
SOM TUR VAR har han gps på telefonen
så tack vare den visste han åt vilket håll han skulle gå :P


Nu sitter jag här, i min ensamhet.
Marcus är på jobbet åh William & G sover så sött så.
Ska väl försööka lägga mig i skaplig tid idag iaf,
hade tänkt åh påbörja nya projekt,
måla åh snickra lite men jag orkar inte!
Får se om jag sätter igång med de imon istället :)


Sov gott vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaja de kanja förstå=)

2009-09-07 @ 23:51:39
Postat av: Sandra

Det blir dom första tänderna, så han är lite sen. Har han otur så kommer alla på samma gång. :P Men det är som du säger, man glömmer bort frustrationen. Jag vet hur det är, med att inte vara "klar" det är samma visa här hemma. Men sånt bryr man sig så mycket mera om själv än vad andra gör. :) Men vad bra då kanske vi ses ngn dag snart framöver :) Kram

2009-09-08 @ 09:28:33
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0