Det har vänt

Mitt dåliga humör dvs :)
Marcus kom hem, gick ut med Gordon,
erbjöd sig att stanna hemma med William så jag fick lite egen tid,
strosa lite på stan och ta en fika med Emma på Marangoni :D
Kom hem, pappa var på besök, gjorde lite planer på köksbordet
som han ska hjälpa oss att snickra ihop, lääängtar!! :D
Klippte Marcus som sen erbjöd sig att laga maten ikväll,
så vi ska snart äta och ta ett glas vin (första glaset vin på eevigheter),
myyys, denna fredag slutade bra trots allt :D

Mina killar busar tidigare idag ;P


Så jaa, jag och William sitter/ligger i soffan
 och kollar på Bröderna Lejonhjärta,
han gnuggar sig i ögonen så det är väl snart sovdax för skrutten
och då tänkte jag passa på att njuta av min Nya Lantliv
 som damp ner i brevlådan idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0