Ensam igen

Jaha, nu sitter jag här ensam igen!
Marcus föräldrar har åkt hem & Marcus har åkt till jobbet, suck.
Inte kan jag påbörja mitt projekt heller, behöver lite förberedelsehjälp av Marcus,
så förhoppningsvis kan jag börja med de imon :)


Mhm?
Hahha, jag bara måste visa vad Marcus gjorde med Gordon idag :P

Hahahaha, jag dööööör, stackarn :P
Konstigt nog verkade hade trivas riktigt bra däri.
Mattes lilla hårboll ;P
(fööörsök att undvika den gräsliga tvättstugan i bakgrunden)




Måste kika runt lite på "mina" älskade inredningsbloggar,
behöver lite inspiration, känner mig lite inspirationslös för tillfället :/

Vi ska förresten ääntligen olja golvet på nedervåningen nu i veckan,
vi har haft oljan hemma i ca ett år nu utan att det har blivit gjort.
Vi höll på att renovera där men när jag blev gravid satte vi igång med barnrummet istället
och nu har det inte blivit av att vi har fortsatt.
Men nu VILL JAG att det ska bli klart så vi kan flytta ner,
vi har lixom en hel nedervåning som vi inte använder för tillfället.
MEN jag har planer för Nästan vartenda rum ;)
Om ni kommer ihåg så såg och ser det ut såhär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha så jääävla sööööööööööt :) gud va jag har garvat hahahaha



/Mikaela (mickis)

2009-09-29 @ 22:48:53
Postat av: Anonym

Hahah sötaste jag sett! :D

2009-09-30 @ 13:48:30
Postat av: angelica norberg som älskar gordon

O HERREGUUUUUD VAD ROLIGT!!! kommer aldrig sluta skratta. Gordon är en hund utöver det vanliga. ha ha ha haaaaa

2009-09-30 @ 15:46:45
Postat av: Anna Söderberg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA SÖT HUND!!

2009-09-30 @ 20:23:14
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Nattis

jag kan inget än att skratta ihjäl mig åt dom där bilderna, för hur söta var dom inte.

Skrattar lika mycket varje gång jag ser dom.

Söööt! :)

2009-09-30 @ 23:28:22
URL: http://nataliewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0