Fullt ös

Idag har vi hunnit med en maassa :)
Mamma kom strax före ett, när jag gjorde mat.
Provade på något nytt idag, blev fiskgratäng med spenat & lax, supergott,
kan skriva recept på den vettja :)
Mamma gick iväg med William på promenad
och jag & Marcus gav oss ut i skogen för svamp/kantarellletande.
Vi hittade en del men de var en MASSA småkantalreller,
så vi ska ge oss ut om nån vecka igen när dom växt på sig lite :P

Vi kom hem, mamma kom med William, 
rensade & förvällde svampen, drack en kopp kaffe.
Sen tog vi med William, som förresten bara sov & sov & sov
och gick på långpromenad till Ö&B/Jysk/Coop.
Hemma igen gjorde jag blåbärspaj,
en som Marcus fick ta med sig till jobbet & en liten till mig :)
Tog ut pajerna 19.5o & la William någon minut i åtta,
heeelt perfekt då jag kunde slå ner rumpan i soffan,
dricka mitt te & kolla på Idol precis lagomt till 2o.oo :D

Dagen i bilder
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamzen

Gullefjun, du är väl bara för pysslig du;) Älskar dig...

2009-09-08 @ 22:09:01
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Vad blev de för köp på jysk då? ;P

2009-09-08 @ 22:51:05
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0