Hungrig

Har tagit en pause i mitt pysslande nu :)
Blev bara en krans, plockade för lite kvistar.
Hade tänkt att göra flera stora men smala kransar,
men finns jättedåligt med "bra löv" för det, hm?
Jaja.




Efter Marcus kommit hem och vi har ätit
ska jag ev ta tag i att måla ett trädgårdsbord
(tänkt gjort de sen förra sommaren :P ).
Tänkte prova på att ta in det och ha det i "finrummet",
så vi får välla se ;)
Just nu sitter jag åh jäspar ikapp med mig själv
så vi får väl se om jag orkar :P

Mina prinsar är redo för en skogspromenix :)



Kommentarer
Postat av: Tessa.

Åh så fina kläder han hade på sig!

2009-09-21 @ 17:09:39
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte höra om du knäpper dina bloggkort med din mobil-kamera eller om de är digitalkamera som gäller?



är på jakt efter en ny mobil, och det lutar åt en som du har ( den rosa som man kan se på profilbilden). knäpper du med mobilen så blir det ju bra bilder (:



ha en trevlig dag, och du.. snygg krans ! tror jag måste ut och leta rätt på lite kvistar och höstpyssla lite jag med. ;p

2009-09-21 @ 17:48:42
Postat av: sofie

hehe tack :D Ja jag knäpper 95% av mina kort med mobilen för att jag inte har någon bra kamera! Det blir riktigt bra kort i dagsljus, sämre dock i mörkare lägen :/ Men annars rekomenderar jag den :)

2009-09-21 @ 18:49:53
Postat av: Anna Söderberg

Vad duktig du är!

Kransen blev toppen!

2009-09-21 @ 19:33:55
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

Vilken söt outfit din gulliga prins har!!

O vilken fin krans du har skapat- så vacker!

2009-09-21 @ 21:48:29
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0