kvällens


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

tänkte gå dit imorgon jag, men nu skulle de bli regn o jag har en less-dag idag så nä ed får bli nästa vecka kanske.. desiree hade fått lapp om att börja på föräldragrupp 17september.. jag har inte fått nå alls. o då bytte hon bvc i förra veckan typ :( men hon tillhör vallhov o jag bj, så jag vet inte, skulle va kul o hamna på samma som nån.. ja, men då ska jag kanske provmåla om en lampfot jag med ;D

2009-09-03 @ 22:32:47
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ok, nä för när vi va dit sist så fråga dom om jag kommit med gruppen som starta då annars skulle de börja en i oktober sa hon. men sen så bytte desiree bvc nu när dom ska flytta o bara nån da efter hade hon lapp.. men hon fick ju 24e maj så hon kanske tillhör en annan grupp :P vi får se helt enkelt :)

2009-09-04 @ 08:08:13
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0