morgonpigg

Jag har en väldigt morgonpigg son,
de har han då INTE fått från mamma!!
Han vaknar ca o6.3o vaaarje morgon
& vägrar somna om föns o9.oo tiden,
jag ligger och hinner somna på dom få minuter som han faktikt är tyst :P
Vid denhär tiden brukar jag ge upp hoppet om lite mer sömn
 så då går jag upp för att göra frukost, som jag precis har ätit upp.
William ligger bredvid & leker fånga tårna :P

Knubbfingrarna

(Foto: Lars-Göran Abrahamsson)


När Marcus kommer hem från jobbet idag ska vi till stan
för att leta doppresent till lilla Thyra.
De är ju sååå svårt, drog mig i håret både 1 och 10 ggr
när vi skulle köpa till Elliot häromveckan.
Jaja vi får se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0