Mörkret

Gooo förmiddag! :)
Nu sitter jag & Mia åh myser i stugan, William sover ute i friska luften,
Larsa knäpper kort på "sina fåglar" som han matar med falukorv
& Marcus är ute åh fiskar middag :P

Jaa, bilturen igår gick väl . . bra ? :P
Blev "lite smått" irriterad någonstans mellan
att vi åkte nästan 4 kilometer åh fel håll,
iiiiingen mottagning what so ever,
att Gordon var nååågot uppstressad & flåsade sin stinkade andedräkt
som förpestade hela bilen
& pep dedär pipet som kan få en att vilja slita av sig håret.
Att William ledsnat ur för längesen
så jag hängde bak & viftade åh drog i alla saker jag kom åt
med rumpan nästintill tryckt mot Marcus kind
medans han spottade & svor över vart fan vi var
.
Hm, någon som är avundsjuk? :P haha.


Meeen, tillslut kom vi fram och hade efter ca 10 min lugnat ner oss :P

Jag var snabb att få upp hoppgungan som William ääälskade! :D
Där satt han och trippade medans vi blev bjudna på köttfärslimpa & potatis :)


När William hade slummrat in satt jag och Mia åh kikade i Pandurokatalogen,
soooom jag ska beställa grejer från den :D

Idag har vi väl inga planer,
ta de lugnt åh bara vara låter bra det med tycker jag :)
Kanske ger mig på att göra hand & fotavtryck av William,
vi får se :)


Upd med bilder sen,
Marcus har nämligen fått med sig sladden.

Ha det fint sålänge :)

Kommentarer
Postat av: mamz

Jag saknar er redan:( Kooooom heeeeeeeeem....Nejdå, njut nu o andas mkt frisk fjälluft.....

2009-09-24 @ 12:51:23
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va har du köpt för hoppgunga? funderar oxå på att köpa en :)

2009-09-24 @ 12:59:51
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Den där bilresan lät inte så rolig haha ;)

2009-09-24 @ 16:29:42
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0