och det fortsätter

Godmorgon alla glada! ;)
Nu har jag rotat igenom grejerna jag fick av Mia
och plockat fram lite som jag tänkte pyssla med.
Ska försöka joxa ihop några tavlor till Williams rum,
göra gips händer & fötter "på honom" (äntligen),
ska göra "badbrusbollar(!?)"
sen får vi se om det blir något mer :)


Ikväll ska vi för övrigt gå på Bio, myyyyyys! :)
Mamma sa för några dagar sen att hon tyckte att vi skulle göra de
så hon fick ha William i några timmar :D
De va inte igår jag va på bio om jag säger så! :)


nä nu - pyssel


Kommentarer
Postat av: blondstarn -nybliven ung mamma

Jag köpte ett helt kit med allt för o göra gipshänder/fötter från panduro jag.. men fortfarnade inte gjort. hade varit roligt o haft minsta foten, men men, jag ska nog göra på lördag på 3-månadersdagen :) Hörde av en annan som varit på öppna förskolan och fått göra där.. har du varit dit nå? ni tillhör väl bvc vid smassen antar jag? :)

2009-09-03 @ 11:41:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Erica

Hoppas ni får en mysig kväll! =)

2009-09-03 @ 18:37:32
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0