Pepparlaxsallad

Här har jag gått sen jag vaknade
åh varit såå sugen på en laxsallad på Marangoni
& tänkt att idag ska jag bannemig luncha där.
Väntar tills klockan är tillräckligt för att ringa Emma, bestämmer tid,
hon frågar: har bil?
Jaaa, säger jag tills jag kollar ut genom rutan och ser att bilen är borta,
då har Marcus tagit den till jobbet, SUCK!
Hade inte alls ställt in mig på en promenix i dethär "kanske regn" vädret heller,
så känner mig inte allt för sugen på det.

Meen, kanske kan ta mig en promenix ändå
så får Marcus hämta mig sen :P
Jag behöver ju trots allt röra lite på mig.
Japp så får de bli :)

Dags att göra mig klar!


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

sv: De händer när man minst vill att de ska hända ;) kram o hoppas du får en fin da!

2009-09-22 @ 11:29:32
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0