PROPPMÄTT

Nu är vi hemma igen.
Det bjöds på tacos, godis & kaffe + tårta = jag är proppmätt!!
Sådär äckligt proppmätt så det känns som att man aaaldrig vill äta igen,
men gott var det :P
Och Mia blev glad för presenterna också :D



 

Gjorde iordning en korg med lite allt möjligt
då hon önskade sig lite grejer till toaletten i lila lr limegrönt
& som ni ser valde jag limegrönt (mest för Larsas skull, hehe).
I korgen fanns en badrumsmatta, duschgelé, lotion, doftolja,
2 små handdukar, skrubbsvampar, en "ljuslykta", ljus
& små söta tändsticksaskar i passande färg
:P

De är kul med sånna här korgar tycker jag :)


Jaha, William sover som en stock,
han vaknar väl hungrig om någon timme antar jag då han åt vid halv sex.
Åh Marcus ska väl bege sig till jobbet snart,
jag borde egentligen lägga mig raklång i sängen illa kvickt
då jag är helt såsig!
Men jag känner att jag nog skulle vilja slutföra ett projekt
som jag påbörjade igår, såå vi får välla se ;P


Lägger upp lite bilder på Williams rum om ett tag,
har inte tagit några kort än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0