Resutat

Gókväll!
Nu har jag fått till lite av det jag tänkt få till :P
Tänkte visa resultaten av mina senaste projekt.


Hyllan, bordet och hjulet köpte jag ju häromdagen,
brickan fick jag av Marcus föräldrar för några veckor sedan,
målade den med två tunna lager vit färg då den var lite gul i färgen.
Ställde den på bordet och vips så blev det ett brickbord :P

Såhär såg hyllan & bordet ut om ni kommer ihåg


Domhär som vi också fick av Marcus föräldrar
har också fått lite färg på sig


 


Nu håller jag på att klura ut nya projekt :P


Nu ska jag vara lite social med Marcus,
vi kikar på någon film på 6:an :)

Hörs imon!
Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Svärmor Mia

Du är så otroligt duktig och har sån bra smak Sofie..finns ingenting som du inte kan förvandla till nåt helt fantastiskt vackert och speciellt..

Kram påre....

2009-09-01 @ 22:14:40
Postat av: ♥ Desirée - shoppingbegär & inredningstankar ♥

Super snyggt! :)

2009-09-02 @ 10:57:55
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Mamz

Du är så duktig o pysslig hjärtat:D

2009-09-02 @ 11:26:29
Postat av: Sofie

Åh, taaack, va glad jag blir :D

2009-09-02 @ 22:45:22
Postat av: blondstarn -nybliven ung mamma

är lampfoten ommålad svart från ikea? har funderat om man kan måla sånna vita istället :)

2009-09-03 @ 12:14:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0