Vattenfall

Goodag!!
Passar på att skriva lite när plutten sover, Marcus är och . . gissa!?
Japp fiskar :P Marcus pappa fotar, Marcus mamma sover.
Så de är lugna stugan här :)
Skulle behöva sova lite jag med då det iinte blev många timmars sömn inatt
men jag blir ju sååå slö när jag sover på dagen :/
William vaknade o1.3o inatt och väägrade somna om.
Han grät inte eller så utan låg mest åh flinade & var vaken,
väldigt vaken ända tills klockan var närmare o5.oo.
Men sen vaknade han ca 3 ggr och kl o8.oo vela han upp
så då fick marcus gå upp med honom och jag halvsov tills o9.45.

Idag har vi iaf varit ute på skogsvandring
till Sveriges högsta vattenfall på 120 meter högt :)
Snacka om att man har dålig kondis,
jag flåsade som en övergödd gris lr liknande :P
Men, de var riktigt mysigt
& Förhoppningsvis fick Larsa några fina kort på lilla familjen :)
Jag har ju en tendens att  se förjävlig ut på kort
(de är annat när man knäpper "100 st" själv & plockar ut ett)
såå vi får se, vill såå gärna ha något fint kort på oss alla 3 (4) 
där jag faktiskt är nöjd med hur jag ser ut på dom :P


Jag bjussar på dehär kortet taget med mobilen
Trots att jag inte ser klok ut (ser gravid ut lr nått, morr) 
då mina älsklingade skogsmullar blev såå fina :)


 
 

När vi kom hem hade Mia gjort blåbärspaj så vi fikade lite
& William fick för första gången
smaka lite på Potatis&morotspuré & mangopuré
(han bli ju 4 månader på måndag).
Mamma pojke blir sååå stor!! :)
Han hade liite svårt att få i sig de
då han fipplade med tungan så allt rann ut, hehe :P
Men oooj va han tyckte om mangopurén,
han fick tag på skeden och tröck in den i munnen, haha, gosnöre! :)

 

 

Nu ska jag göra iordning lite trolldeg så vi kan göra gips avtryck sen :)


Kommentarer
Postat av: Erica

MÅste fråga vart ni är nånstans? För i Mörkret var ni och kollade på vattenfallet antar jag och bara nån mil därifrån har vi stuga, Gördalen heter de! Så blev lite nyfiken på vart ni befinner er? Ha en fortsatt bra semester =) Kramen!

2009-09-25 @ 21:48:01
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

gud vilka mysiga bilder :)

2009-09-26 @ 12:04:03
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0