Frukost



Gjoo morrrrroon! :)
Vi sitter och äter lite frukost, jag och W. Marcus jobbar förmiddag han.
Blev senfrukost idag, vi äter vid o7.oo annars men William har varit bråkig i två nätter nu!
han har vaknat vid o3.oo ena natten och o4.oo andra natten och vill INTE somna om
och eftersom man (läs jag) inte har sådär otroligt mkt tålamod nattetid så har han fått välling
och då sover han längre, idag vaknade han efter åtta, wihoo! :P

jaja, idag är de sådär fintfint väder igen så idag tänker jag bannemig inte sitta inne åh äckla bort :P
Funderar om jag ska ta en långpromenix till mamma så kan Marcus hämta oss när han slutar,
de låter som en toppen idé, hoppas att dom ska vara hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0