Mormor på besök

Idag började jag och W våran dag vid o6.oo ;)
Han somnade igen vid o9.oo och då passade jag på att åka till affären för att handla lite bakingredienser
för att kunna baka mockarutor/kärleksmums :)
Vid elva tiden gick jag, Marcus, W och G för att möta upp mamma som var påväg hit.
Vi lunchade, fikade och hade trevligt :)
Jag, W och G tog sedan en promenad till för att gå en bit med mamma när hon skulle hem
och passade även på att gå till affären för att handla div som jag glömt tidigare.
Hemma igen fixade vi med verandan, åt, njöt av solen innan vi gick på ännu en promenad
innan det var dags för W att krypa till kojs, han somnade som en stock, supertrött av all frisk luft :)
Nu sitter jag med hårfärg i och insmord i brun utan sol :P
Ska snart skutta in och skölja ur håret och sen blir de väl till att krypa till kojs åh kika lite på tv :P




Kommentarer
Postat av: MLI

Han är så sjukt söt din son! :)

2010-04-13 @ 11:40:38
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej! Har tänkt beställa sån där namn mössa till min son, tänkte bara höra om den är tjock eller tunn? Skulle vilja ha en tunn nu. :)

2010-04-15 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0