Snorig W

Höll på att bli galen inatt då William vaknade o1.oo och vela iinte somna om!!
Lyckades tillslut få honom att somna mellan oss (kors i taket) över en timme efter,
en timme med en bråkig unge nattetid känns som eeeeevigheter som jag medela er som inte vet :P
William vaknade sedan vid o7.oo då vi klev upp efter lite säng & barnprogramsmys :)
Han är såååå snorig, jag tror de har att göra med att han var vaken inatt för såfort han höll på att somna
snörvlade de till så vaknade han och grinade, stackarn!

Jaja, nu har jag precis duschat medans W fick leka lite på badrumsgolvet, hehe.
Har ingen aning om vad dagen har att erbjuda, skulle vilja hälsa på Fia & Chrisse, ska nog höra med henne
så får se om Marcus orkar och har tid när han kommer hem annars åker jag kanske själv,
var ju så längesen vi sågs nu & hon har ju tom fyllt år iallsindar!! :)

Vi nyss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0