Tacos

Dagen började o6.3o, då vela William komma upp :)
Vi åt frukost och lekte lite.
Vid nio gjorde vi oss iordning och gick ut för att vänta in Angelica & Thyra,
en promenad stog på schemat, två dagar i rad? Ooooh :P
Det fick bli en liite kortare promenix idag då det började regna & vi var kaffesugna :P
Hemma igen kom även mamma på besök, vi fikade, åt godis och hade trevligt :)
Sen åkte mamma efter tolv och Angelica vid ett :)

Efter de har jag precis städat undan lite, lagt W och varit ute med G och nu äter jag tacos,
rester från igår då vi var supersugen på tacos :P
Det är farligt med tacos, jag kan sitta åh småäta huur mkt som helst huur länge som helst!! :O
Marcus jobbar, igen! :( Dom jobbar in morgondagen så dom blir lediga då,
skönt de iaf :)



Mia från jobbet kom även förbi med en påskblomma idag, va gulliga dom är som tänker på mig iallsindar!!
Jag blev så glad såååå, jag älskar ju blommor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0