Torsdag


(Plockade lite vitsippor igår :)

Godmorgon! :)

Idag fick jag lite sovmorgon, William vaknade o8.oo, vilket var toppen då jag somnade rätt sent igår :)
Nu sitter William och äter lite frukost, jag känner mig inge hungrig än, så jag väntar lite :)

Idag har vi inget speciellt inplanerat, jag ska hämta Marcus pappa som ska komma förbi en stund kl 13.oo.
Marcus ska iväg åh fiska 1o.oo han, karln är galen, har har jobbat natt i natt och ska kliva upp o9.oo!!?
Ja, de är helt upp till han om han bara vill sova 2-3 timmar :P hehe.


Jaja, jag återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Då är han som min gubbe då, finns inget som hindrar honom när det gäller fiske =P

2010-04-29 @ 20:11:12
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja men eller hur, haha =) Ja men om dom (min iaf) kunde vara liiite mer intresserad av hemmet/inredning så man kunde lägga mer pengar på det istället för en massa fiskegrejer =P



Fast det är som sagt bra att dom har en hobby, det har jag också säger jag till Peter men då säger han att shoppa är ingen hobby =) haha

2010-04-29 @ 20:41:39
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0