Fullt upp



Hade planer på att knäppa lite bilder på småförändringar härhemma åh visa & lite annat.
Har inte hunnit med att knäppa några kort så jag ska försöka hinna med de imon, börjar inte föns två
då jag förövrigt börjar min jobbdag med mitt första träningpass på eeevigheter! :D
De är sååååå bra att vi åker åh tränar olika pass med jobbet varje onsdag så att man får en liten spark i arslet,
då kanske man får lite energi och motivation att pallra sig dit och träna några fler gånger i veckan!!
Jag är sååå dum som inte gör de när jag har möjligheten att träna, gratis,
uuuuurdum & fruuuuktansvärt lat!! Morr!!


I lördags var vi förresten ut på lite rajtantajtan ändå! :D
Farbror Jocke satt barnvakt, lr han behövde väl mest bara vara barnvakt på morgonen efter
för vi cyklade iväg när W hade somnat :P
Vi mötte upp pappsen, drack lite vin/ öl sen vela pappa & Marcus vidare på pub och jag vela dansa
så jag joinade Sara och hennes kompisar för några timmar på Lobby & avslutade natten med en pizza på Jensas för att sedan cykla hemåt ;)
Hade riktigt kul!! :D


Nä, nu blir de ett avsnitt av Sopranos sen sovdags :)
Sov gott! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0