Gävle - Ikea - köpis



Idag på eftermiddagen runt tre tog jag med mig W och åkte Föörst till gävle för att hämta ut soffbordet
som hade kommit (ihii).
Efter de åkte vi till Ikea för att inhandla lite, stannade efter lite strosande på restaurangen för att mata lilltrollet som sen fick leka lite medans jag drack kaffe ;)
Gick sen vidare, handlade gardinlängder som ska bli hissgardiner, kuddfodral, ljusassiett,
en vas och plastblommor.

Kikade även in på fyndhörnan och till min STOOOORA lycka stod där en lampa (som ni ser ovan) som jag såååå länge velat ha, den kostar i vanliga fall 400:- men dom hade sänkt just dendär enbart för att den varit utställningsexemplar till 235:-, jag tog den utan att tveka, ooh happy day! ;D
Gick sedan för att få lapp (till varuutlämning) till nya sofföverdrag Men tror ni inte att dom har slutat sälja sofföverdrag till våran ena soffa?? (2-sits bäddsoffa) Jag köpte iaf till 3-sitsen och så gav han mig en adress till en internetsida där de skulle finnas. Kikade nu när jag kom hem och dom säljer där,
TILL DE TREDUBBLA PRISET!!!!

Guuuuud så störande, va gör vi nuu lixom?!

Jaja, iaf, efter Ikea drog jag med mig kundvagn och W in till köpis för att köpa öl till bärsMarcus ;P
Sen in på coop för att köpa såpa till golvet. Till bilen, packa in allt, åkte till varuutlämningen
för att hämta sofföverdraget och sen hem, pjuuuh! :)
Åååh, jag bara lääääängtar tills jag ska få ställa allt på plats och få piffa till de :D


Kommentarer
Postat av: Sara

kolla blocket där brukar de finnas en hel del klädslar :)

2010-08-06 @ 22:55:51
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0