sneak peak



I brist på annat ger jag er en urdålig sneak peak på golvet, jag är såååååååååååå nöjd, ihiii! :D
Marcus har varit så himla duktig, är riktigt stolt över karln min ;)

Bilden visar inte den riktiga färgen men imorgon kommer förmodligen bilder på allt i helhet :D
(de ska tydligen torka i 12 timmar).

Förövrigt har vi baara varit hemma idag, jag har gått omkring och varit sådär tokäcklig och varit sådär ful så att man inte kan bli nå fulare :P haha. Men de är skönt ibland de med,
har iaf fått massa gjort härhemma ;P

Nu har jag iaf lyxat till de med lite puder och dragit på mig något annat än natt-t-shirten
för snart kommer Fia & Chrisse åh myser lite, vill ju inte skrämma dom lixom :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart golv!!!!! Vad heter det? SEn har jag en fråga till, vad är det för kuddfodral du har i soffan?

2011-09-24 @ 20:58:00
URL: http://annamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0