Torsdag

Idag börjar jag o8.45, då ska jag, Malin & Annsi (min jobbarkompisar) först äta frukost på hotellet
sen ska vi till ikea
för att inhandla lite nödvändigt till jobbet :D
Vi har ingenting bokat idag så då passar vi på och inte har jag något imot hotellfrukost & gå på ikea lixom ;P
Efter Ikea ska vi iaf tillbaka till jobbet och städa lite i dom sista rummen & snygga till lite
då städerskan inte är här denhär veckan :)

Efter jobbet har jag både de ena och de andra inplanerat så har en fullspäckad dag framför mig :)


Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

japp vi var på parkbadet.. men det var bara 25an och hoppis som var öppen :( äventyret är stängt tills i december!

2010-08-12 @ 08:11:04
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vart jobbar du =) ?

2010-08-12 @ 14:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0