Vaaaarmt

Tjoohejhallå! :)

Idag runt lunch åkte och jag W för att luncha med Sara & lille Elliot som hon var barnvakt till :)
Efter de har jag åkte och fixat med 100 ggr och kom precis hem :)

Ikväll ska vi på kräftskiva vid mamma & Mickes stuga, hos deras grannar, kan bli riktigt trevligt
om inte jag och Marcus stryper varandra, de är en sån period nu känner jag :P haha
Ena sekunden: puttinuttgulligull. Andra sekunden - i wanna smack you in the face - puttinuttgulligull - smack in the face - smack in the face - puttinuttgulligull, ja ni förstår :P
Marcus är värst, jag tror att han har pms, hahaha :P Tur att ingen av oss är långsinta då iaf ;P

Jaa, mamma satte i löshår på mig igår (och så har jag färgat det) men nää, löshåret var iiingebra alls,
jätte tunna slingor och dålig kvalite :(
Inte kul alls, lär nog sätta i dubbelt så många till för att de ska se bra ut, om de nu får plats?!
Så länge har jag iaf fått ha i lite clips i för att fylla ut de, känns tråkigt
och mamma som var så snäll och duktig som höll på i nästan 3 timmar, tack bästa mamma!!

Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Varifrån köpte du håret? hur mpnga slingor satt du i? Tråkigt att det inte blev nå bra:( Kraaaam!

2010-08-14 @ 16:23:38
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!! Tänkte bara tipsa om rapunzelofsweden.com! Dem har hela sätt med clips för en hel förlängning :) bra kvalitet snabba leveranser och väldigt lättskött!!!!! BILLIGT!!!

2010-08-16 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0