Vardagsbekymmer

Att nästintill leta grejer att störa sig på hos sin partner/någon man träffat/träffar måste vara en tjejgrej, kanske att dom inte ställer undan skorna, inte sorterar tvätten, inte gör rent handfatet, dom smaskar, dom har fel skor, har fel frisyr,
ja you name it, man kan nog störa sig på de minsta och de mesta! :P

De jag undrar nu är, stör sig inte killar på något lr skiter dom i "bagateller"?
Kniper dom käft bara lr skiter dom rentutsagt i sånt som "vi letar" ?! :P

Ett ex:
ALLTID, varenda gång och HELA TIDEN som jag och Marcus sitter i en bil tillsammans höjer jag musiken tills jag inte längre hör min egen röst (men de gör Marcus med alla säkerhet) sen sjunger jag utav bara fan
och ni ska inte tro att jag till fullo kan alla texter heller utan de låter väl mer:
mmmmmmh oooooooh . . LOOOVE YOOOOU . . nananmhlaa . . . YEEEAAH !! . . . OOOOOOOH . . . Miss yoooou . .
Samtidigt som jag tror att jag kan waila, sätta höga toner och sitter åh smådansar bakom ratten.
Marcus brukar med jämna mellanrum sänka musiken för att han vill säga något varpå jag,
såfort vi pratat klar höjer och fortsätter sjunga.


MEN inte EN ENDA GÅNG har han sagt något, inte en enda gång!!
Hade jag varit han hade jag stypt mig 100 ggr om, de lovar já,
hur kan man inte störa sig på nå dyl lixom? :P
Tanken om hur mkt han vill strypa mig slår mig varje gång jag sitter där och sjunger järnet,
men jag lever ju än :P haha. Så, ja, skiter i eller kniper käft, de är frågan! ;P haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah!! dom håller nog tyst för husfridens skull! :)) Herregud, vågar man ens tänka på vad de kan störa sig på? :)

2010-08-06 @ 11:56:59
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Mamzen

Hahahahaha, jag döööööööör vad tokig du är! Stackars Marcus, josses vilket tålamod han har med dig......puss

2010-08-06 @ 12:39:01
Postat av: Erica

HAHA! Tänk om Andreas kunde vara som marcus.. Han sänker och påpekar -Annars kan vi juh lyssna på hon i baksätet som inte kan sjunga eller låten.. :) Så har jag de.. Fast han kniper nog om mycket med! haha!

2010-08-06 @ 16:40:26
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hm....jag undrar vem han har ärvt det tålamodet från..

2010-08-07 @ 15:21:38
Postat av: Andreas

Det lilla jag gnäller om är bara toppen på isberget ska ni veta.

Men annars är det en kombination av att tiga och ignorera (bita ihop) som gäller :)

2010-08-12 @ 08:06:21
URL: http://www.gegan.se/tb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0