Försvunna bilder

Häromdagen skulle jag blogga och lägga upp bilder på bla dom två senaste skorna som jag har köpt.
Jag sätter i kameran, öppnar mappen med bilderna, klipper ut bilderna OCH DÄR slå W näven på tangenterna och alla bilder tas bort!! Dom finns iiiiiingenstans, åååh va less jag blev,
när jag äntligen hade tagit mig tid att knäppa bra bilder i bra ljus lixom!! Morr!!
Ska knäppa nya imon om jag får tid :)


Inatt o3.oo vaknade W med feber, vet inte hur mkt men har var koooookhet!
Han var jätte mammig och vela ligga så nära mig som möjligt, helst kind mot kind eller panna mot panna :P 
Men som vanligt så kan han inte somna bredvid oss/mig så efter att vi myst lite
la jag tillbaka honom i hans säng och så somnade han.
Så idag på förmiddagen fick han vara hemma med snälla farbor Jocke som är inneboende för tillfället.
Marcus hade jobbat natt så han var tvungen att sova.
2 alvedontillfällen senare på eftermiddagen hade han ändå 39,2, plutten :(
Hoppas att han är pigg och alert imon!!

Sötnosar



Kommentarer
Postat av: Erica

Usch o fy! Hoppas han piggat på sig!

2010-12-08 @ 11:46:25
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0