Julafton

Här kommer ett litet bildregn från våran dag igår :)

(två kort från i förrgår när de var lilljulafton med farmor och farfar :)


Julaftonsmorgon/förmiddag spenderade vi på parkbadet med mamma/mormor och Micke! :) 
W älskade de, han var sjövild & vi hade supermys! :)






Kollar efter jultomten :D
Som W förövrigt var Liiiiiivrädd för till en början som ni kan se på korten nedan :P





När tomten skulle gå fick han iaf glatt en stor kram :P

Måååååånga paket blev det :P Men efter att han öppnat ett vela han knappt öppna fler :P




Efter en heeelmysig dag och kväll med MASSOR att äta & efter att barnen gått och lagt sig
 satte jag, Marcus, Mamma, moster, Micke, Angelica och Pappa igång och spelade Med Andra Ord
och som jag skrattade, hahahha!
Första rundan körde vi tjejerna mot killarna,vi vann öööööverlägset!! ;P
Andra rundan var vi tre lag: jag & Marcus, pappa & moster, mamma & Micke och då vann jag och Marcus, hihi! :D

Jag var heelt slut när vi vid tolvtiden bäddade ner oss.
idag ska vi inte göra något alls, bara vara inne åh leka med W´s nya leksaker :P
Så himla skönt, inga måsten! :D

Hoppas att ni haft en toppenjul allesammans!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0