Mellandagsrea

Igår kom min Emma hit, vi tjattrade, kollade snygga & fula tjejer på bloggar(=hur mkt vi störde oss på kissies retuscheringar, föörsöökte leta fel på Kenzas kropp/hy/hår, var överens om att natacha peyre är riktigt söt, kollade olika modebloggar & vilka stilar som var fula/fina :P haha, ni vet, de vanliga tjejsnacket),
åt Mc Donalds och bara vaa :P hehe.
Hon sov kvar här och idag på eftermiddagen kom Sabbe och hämtade upp oss för att sedan åka till valbo
där vi armbågade oss fram och letade fynd
(barnledig!!) ;P

Vi har skrattat, fyndat och ätit, blir int mkt bätte än så int !! ;D
Jag kom hem med 2 tröjor, en stickad polo, ett par jeans + lite mer, kanske kan visa imon :)


Anledningen till att vi inte kunde ta våran bil till Valbo idag är ju lite "smårolig sådär". . . .
I torsdags åkte Marcus och Jocke till tippen för att slänga skräp.
Med sig i bilen har dom våran ettriga pälsboll.
Jocke och Marcus går ur bilden för att slänga skräpet men lämnar nyckel kvar i bilen.
G får frispel när dom stänger dörren och lyckas trycka på en minimal låsknapp med sin minimala tass
och VIPS är M och J utelåsta från bilen!
M ringer hem till mig men jag hittar inte den extra bilnyckel någonstans!
Det var bara att slå sönder en bilruta så nu har vi ingen baksidoruta :`(
Vi ska lämna in den imon så jag håller tummar och tår på att våra försäkringar gör sitt
och att det inte kommer kosta skjortan.
Vi har & har haft nog med utgifter på nedervåningen känns det som, suuck!!

Förutom de klagomålet måste jag få klaga på H&M´s webshop.
Varje gång jag beställer därifrån blir jag lika förbannad
 för man får tamefan bara kläderna då de står att dom ska komma 1 gång utav 10,
resten utav gångerna skjuter dom upp leverans tiden eftersom !!
+ att man klickar i saker som de sedan när man kommer till kassan står ska komma om flera veckor/månader,
man vill väl ha grejerna man beställer så fort som möjligt ??! Uuuruselt!!
Denhär gången hade ju jag beställt julkläder till mig och W, de skulle komma i slutet utav vecka 51,
alltså senast i torsdags !!
Dom kom idag !!! De är ju bara att skicka tillbaka hälften utav skiten. Morr va arg jag blir ! :P
Nä, tacka vet jag Nelly.com, beställer man där får man grejerna inom 2 dagar, suuveränt,
de är så de ska vara!! :P



Färdigklagat :P
Nu ska jag bädda ner mig, de är ju en dag imon också & då ska vi fortsätta jakten på soffa :P

Sov sött!!


Kommentarer
Postat av: Fialisa

Meeeeen Gooordon då...haha!! Har inte ni haft nog med tokheter?! Hoppas inte kalaset går på allt för mycket.. :(



Saknar <3



Puss!!

2010-12-27 @ 23:37:15
Postat av: Sara

men oj vilken otur ni har :( hoppas de inte blir så dyrt! jag va oxå på rean idag, en sväng iaf :P va nkonstigt med hm, jag fick faktiskt mitt dagen efter de stod att den va skickatd, i onsdags eller tisdags, de trodde jag aldrig..

2010-12-28 @ 08:58:22
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Linda

Fick mig ett väldigt gott skratt när jag läste ditt inlägg :) tråkigt för er men ändå så himla typiskt vad dom små djuren kan göra..haha! Gott Nytt År på er!

2010-12-28 @ 10:06:38
URL: http://lindalans.blogg.se/
Postat av: Erica

Men nu får de väl vara slut på elände för er =) håller tummar och tår för er att de inte kostar en förmögenhet och att det är slut på allt shit nu!

2010-12-28 @ 10:38:48
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Jösses, den där gordon .. han kan han ! :) Hoppas allt är bra och god fortsättning ! :D

2010-12-28 @ 10:56:13
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så vart det för mig med. mitt skulle komma v51 men kom igår... jätte surt.

Men jag tänkte kolla med dig om du kanske vet det, om jag skickar tillbaka kläder, hur lång tid tar det innan man får tillbaka pengarna? är dte nått du vet?

2010-12-28 @ 12:50:02
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Satt på deras hemsida nyss och kolla, och det kunde ta upp imot 30 dagar innan man fick tillbaka dom. Men tack för svaret endå (:

2010-12-28 @ 18:45:56
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0