Om mig

Hittade en lista så här kommer lite info om mig :)

Allmänt..

Namn
Sofie Eklund
Födelsedatum
1987-07-01
Hemstad
Sandviken (2-3 mil utanför Gävle)
Ögonfärg
Brun/gröna
Hårfärg
Någon typ utav chokladbrun för tillfället, min naturliga är väl den typiska råttfärgen :P
Stjärntecken
Kräfta
Skostorlek
36
Är dina föräldrar skilda?
Dom var aldrig gifta & dom är inte tillsammans
Skor i dag
Slänger förmodligen på mig "uggsen" när jag ska till jobbet
Mål för nästa år
Försöka träna mer kanske? :P
Det första du tänker på när du vaknar
Fan är det verkligen morgon redan?!
Piercings
Ett igenväxt i naveln & ett igenväxt i näsan, annars bara i öronen.
Tatueringar
En fjärilsmoj i svanken
Namn på barn
William
Vad vill du bli när du blir gammal?
Hur gammal? Öhm, inte sjuk? :P
Drömjobbet
Ägare till en egen inredningsbutik, där jag jobbar heltid & klarar mig ekonomiskt
Favoritmat
Åh jösses, jag älskar ju mat! :P De finns så mkt, beror helt på vad jag är sugen på :)
Sport
Inget för mig!
Glass
Mmmh, äter mest glass på sommaren, nästan inge glass alls annars
Godis
Gott ibland, är mer en chips & ostkroksmänniska :D
Låt
Jaahaaa? Bruna Mars - Just the way you are är ju fin :)
Helgdag
Fredag!! Fredagsmys slår väl ändå allt? :D
Årstid
Vår för jag blir extra sprallig och lycklig då och sommar för de går inte att Inte älskar sommaren, uunderbart!! :)

Senast du...

Skrattade?
Hela tiden :P Skrattar säkert 100 ggr åt William varje dag tex :P
Grät?
??
Kollade på film?
Igår, såg någon som gick på tv :)
Drog ett skämt?
Jaa? idag? Igår? Inte längesen iaf :P
Sjöng en sång?
Till och från hela tiden ungefär ;P

Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster?
Hus, bilar, träd och förtillfället EN MASSA SNÖ!!
Lyssnar du på musik nu?
Radio - you make me feel lalalalala.. . . .
Vad har du på dig?
Mysbyxor & tokvanlig grå tröja
Vad är det på din musmatta?
Har ingen musmatta, bärbar dator.

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?
Japp
Rökt?
Japp (när jag har druckit :P )
Shoppat?
Självklart! :D
Bakat?
Jajjamen
Motionerat?
Daglig motion i massor på mitt jobb, annars nooothing!
Solat?
Ja, 1 gång
Haft sex?
Joovars :P
Pussats med någon?
Såklart.
Pratat i telefonen mera än i 60min?
Inte på raken

Vem..

Kan du lita på?
Min familj & nära vänner
Vet allt om dig?
De finns nog ingen som vet allt om mig men Emma & Mamma vet en hel del! :P
Längtar du efter?
Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

jasså.. här är de första max säger när man kommer när på morgonen "ljuuuuuuus" åsså pekar han så måset man tända annars blir han skitförbannad, och han har stenkoll på vart alla ljus o så är och alla måste va tända, så här är de ljus tända dygnet runt i princip.. herregud :)

2010-12-11 @ 13:59:15
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Emma

men ååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh :D älskllings älskling !!!



Jajjemensan, kan du ge dig på... det är jag och din mamma... mmhhhhmmm (nick) !!!! =)



Jag längtar efter dig jag med Sofie, varje dag ! Ska nog bli en förbättring på situationen så småningom ska du se :)

fler listor sofi, så jag kan hålla koll på dig :D



loooove

2010-12-12 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0