Sista dagen

Nu ska jag snart iväg och jobba sista timmarna innan 2 ½ veckors ledigt :D
Vi har bara 2 pers bokade o9.oo-1o.oo så de blir mest till att städa lite idag :D

Igår hade vi avslutning nere på mässen med litet julbord + julklapp och julblomma
så det kändes nästan som att det skulle ha varit sista dagen då :P


Förövrigt så ska jag åka rundrund efter jobbet och handla lite grejer här och där
så jag kan bocka av lite småkraffs på Införjulhandlingslistan :P


Hoppas att ni får en bra Onsdag :)


Kommentarer
Postat av: Berit

Alltså rut, du fattar inte vad jag har haft roligt när hjag har läst din blogg. Liksom, ifrån första början ! :D KRAAAM

2010-12-22 @ 10:21:41
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0