14 dagar

14 dagar med "grötmetoden" har gått och jag är nääästan 3 kilo lättare, jiho! :D
Jag har precis två kilo kvar nu tills jag når min "föregravidvikt" :P hehe.
Marcus har gått ner FEM kilo den jäkeln :P
På fredag kommer Marcus föräldrar, vi ska bjuda på mat och dricka lite gott
så då ska åtminstånde jag fuska, smaska i mig lite gotta, de är jag värd nu :P hehe

Igår fick jag med mig Desirée och lilla Melody till Owes och köpis.
 Vi tjattrade på nonstop, sprang in och ur butiker, tröstade och matade uttråkade ungar ;P
och fyndade givetvis både ett och annat! :D
En toppendag med trevligt sällskap helt enkelt, de tackar vi för :D


Idag kommer Linda, jag ska bjuda henne på lunch, vet inte vad än bara :P



William gapar åh skriker, bilder kommer sen :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

JAg har bytt ut lunchen mot gröt nu :) för jag har minsann gått upp ett kilo jag! Jag som slutat att äta godis och allt! så nu är tre! killo kvar att bli av med!

2010-02-03 @ 10:31:07
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: maliin

nu är det jag igen-malin ,

jo jag undrar om man inte går upp det man gått ner sen när man börjar äta som vanligt efter 7-14 dagar ?

Eller om man bara går upp lite eller hur man nu gör ?

Kram!

2010-03-05 @ 19:28:20
URL: http://baaramaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0