Då var det lördag

Då var det lördag igen då :)
Var meningen att jag och W skulle på badhuset med Erica och Nelly (och Andreas(?) :P
men lilltjejen hade fått nå utslag på ryggen så det verkar inte bli något :/
Så nu vet jag inte alls vad som händer,
tror att jag ska "tvinga med" Emma för en lunch på Marangoni ;P
Känner att jag Inte orkar sitta inne hela dagen, de kommer jag att göra, själv, ikväll så de räcker :P

Lär nog åka åh storhandla också, lr lär och lär, de är skönt att ha de gjort :)
Så kommer nog få denhär dagen att gå också :)


Slänger in en bild på världens snygging när han åkte pulka häromdagen! :)


Kommentarer
Postat av: lindaa´

Vilken härlig bild! :-) Ha en bra dag.

2010-02-28 @ 08:37:37
URL: http://lindqvist89.bloggplatsen.se
Postat av: Mamzen

Men ahhhhhhh mormor hjarta. Saknar honom saaa mycket. Ge prinsen en stor puss fran mig.... Kyss nu ska vi ga a ta en ol o ata lite. Vi har det toppen har pa koh lipe......

2010-03-01 @ 12:48:13
Postat av: kidzmode

Vilken mysig bild.

2010-03-01 @ 15:08:19
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0