Gymmat

Läs och chockeras: JAG HAR TRÄNAT IDAG!! :D iiiih.
Det var suuperskönt och de bästa av allt är ju faktiskt att jag får träna gratis via jobbet,
fick veta igår att jag även får gå på pass åh bara skriva upp mig, trodde att de bara gällde gym
så de var ju toppen! :D

Söta Anna jobbar där och hon styrde upp så jag ska få en timmes "guide" i gymmet någon vecka,
en annan har ju Noll koll, är ganska pinsamt när man ska försöka sig på ett gymredskap
som man varken vet hur de funkar lr hur man tränar med de :P haha.

Så nu jäklar imig ska jag komma igång!!
Har inte tid att träna föns på söndag lr måndag nu men sen så! :D


För övrigt ska jag ev jobba idag igen, lr ikväll, 17.oo-22.oo, jag vet inte än :P
Men idag blir de isf till att jobba på mitt jobb, jag blir ju nästan nervös :P haha.



Näe, har inte duschat än efter gymmet än :P
De har lekts med W och avnjutits en suupergod tacopaj som Marcus gjorde! :D 
Så borde kanske passa på att göra de nu när W sover middag :)

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag tog mig inte heller dit igår.. Men idag så! På väg nu faktiskt! Vårat gym har öppnat ett till gym, så vi ska dit på lite guidning idag, gå igenom maskinerna och så.



Ha en skön kväll!

2010-02-18 @ 17:22:23
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: sofia

Försökte kommenatera inlägget innan det här, men dte gick inte. Men tänkte kolla vart du hittat det där linnet.. har letat som en tok efter ett sådant.. Kram!

2010-02-18 @ 23:04:04
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vart tränar duu? :)

2010-02-19 @ 10:59:07
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0