Hey bitches :P

Kanondag på jobbet idag, GUUUUD vad jag hoppas att jag får jobbet där,
trivs som fisken i vattnet!!! :D
Vi ska åka på personalresa den 23-25 April, blir kryssning, hoppas att jag får veta då,
vi ska ha konf på fredagen nämligen och jag tror att det kommer tas upp då, känner de på mig :P
Dom där kryssningarna är förresten farliga med jobbet, HUR mkt mat och alkohol som helst,
förra kryssningen var som en ända dimma, en annan hade ju ångest i flera veckor efter :P haha.
Ska försöka hålla mig någorlunda städad nu när vi åker känner jag :P


Jaja, har inte hänt allt för mkt mer idag lär jag påstå
så avslutar med en halvsuddig bild från vårat sovrum i brist på annat :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken båt ska ni åka på? Jag ska kryssa med mitt jobb 25-26 april jag :) På cinderella

2010-02-18 @ 21:40:31
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0