slö slöare slöast

Sitter och väntar på att William ska vakna så vi kan luncha lite ihop :P hehe
Läängtar efter min låda då den innehåller hemmagjord potatisgratäng, bea och kött från igår :P

Idag ska nog alla jag känner ut på festligheter då hela stan är tillspexad av neonfärger och dyl,
melodifestivalen är ju i stan :)
Hade varit riktigt roligt att gå ut idag men Marcus jobbar 12-timmars och vi ska ju ha barnvakt nästan helg,
så vi får ha myskväll hemma istället :)
Var faktiskt mer sugen på festligheter igår än vad jag är idag känner jag,
jag kanske överlever dehär :P hehe.


Har snubblat in på en blogg, mest bara skummat igenom den än men av de jag sett
så älskar jag hennes hem,
vill dock ha kategorier att kunna klicka på när jag inne på en inredningblogg,
förutom de så älskar jag hennes bilder & inredning :D

Smakprov, hennes hall!!
[IMG_9535.JPG]
(blogg: http://iemmasvitahem.blogspot.com/)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! guud så kallt det blev ute! Vi åkte hem och gjorde varm choklad istället :) No gbara du och jag som inte går ut idag! haha! men vi lär ju styra till en kväll snart :D

2010-02-13 @ 15:31:03
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fint hem, gillar platsbyggda bänkar vid fönster. Ser så mysigt ut, att bara kunna krypa upp där med en tidning eller bok.

Och katten såg så fluffigt mysig ut dessutom! :)

2010-02-15 @ 21:18:38
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0