Tog en utmaning

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Oh my, var 12 år, gick i 6:an, avverkade första fyllan :P haha

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Inte mkt egentligen, var gravid i 7:e månader,
hormonerna sprudlade och de var i denhär vevan jag bölade över en fis :P

FEM SNACKS DU GILLAR

1. CREAM CHEESE CHIPS
2. Ostkrokar
3. Sourcream chips
4. Marabou schweizernöt
5. Cheddar popcorn

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

Öööhm? Omöjligt att komma på såhär på rak arm,
förmodligen en massa love songs och gamla klassiker. Mja, nivet! :P

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR)

Jösses, vad skulle jag INTE göra?
1. Skämma bort alla mina nära och kära till MAX
2. Resa
3. Betala av lånen
4. SHOPPA JÄRNET
5. Skulle förmodligen snygga till mig själv lite här och var också, mhmmm ;P

FEM DÅLIGA VANOR

1.Jag stressar, jämt när jag ska någonstans fast att jag haft all tid i världen på mig!
Va svårt dehär var, jag ändrar frågan till FEM DÅLIGA VANOR/SIDOR
2. Jag är oftast fruktansvärt nyvaken sur,
helst om någon säger eller gör någon som iiinte riktigt uppskattas för tillfället :P
3. Äter alldeless för mkt mat (stora port) och äter alldeless för mkt gotta
(MEN de håller jag ju på att ändra på nu ;)
4. Jag är jättedålig på att säga ifrån, inte alltid bra då folk lätt kan köra med en.
5. Jag är glömsk, väääääldigt glömsk :P
 
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Umgås med mina nära och kära
2. Shoppa
3. Inreda (pyssla och dona)
4. Äta ;P
5. Sova

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. Baggy jeans! De är fint på andra Men de är inte min stil! :)
2. "Marknadsjeans", ni vet vad jag menar?! :P
3. "Marknadslinnen", ex magtröjor med stora volangärmar :P
4. Lång skinnrock
Äh, kommer inte på nåmer. Finns ju miljoner plagg men kan inte säga något specifikt :P

FAVORITLEKSAKER

1. Datorn
2. Mobilen
3. Tv:n (räknas de som leksak? jaja :P)
äh, de får räcka, måste kolla på paradise hotell nu,
har missar flera avsnitt så vet fortfarande inte vilken som vann :P

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Emma, Angelica, Erica, Marie & Sandra


Kommentarer
Postat av: Fia

Tackar tackar, men nu är vi friska =)

Arvids näsa som snorar bara men det är väl pga av tanden =)

Ska ni till öppna nå i morgon?

2010-02-04 @ 08:18:58
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: L-G Abrahamsson

Första fyllan vid 12 år, fy på dig Sofie ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0